22:00 Українська школа майбутнього . Чи є це майбутнє в Семенівському районі ? | |
,, Нам дана можливість вибору , але не надано можливості - уникати вибору ,, . Айр . 13 березня , в Лубенській СШ №1 ВІДБУВСЯ Науково-методичний семінар освітян області з питань ,,Біологічної освіти в сучасній українській школі ,, організаторами якого стали провідні спеціалісти Полтавського Інституту післядипломної педагогічної освіти та перші особи в біологічній освіті в Україні - Р.Шаламов та К.Задорожний .Делегацію Семенівських освітян представляла Завідуюча РМК відділу освіти , молоді та спорту РДА - Г.Полупан .Семінар був достатньо змістовний , цікавий , повчальний і , у той же час , очікувано - проблемним . Проблемним тому , що змусив присутніх освітян ,,поглянути , нарешті , у вікно і календар , звернути увагу на дату і час ,, , порівняти своє буденне рутинне сьогодення , з тими невідворотнім змінами , які вже відбуваються в державі і освіті , змусив побачити себе у світлі реформ і цих змін , оцінити свої власні можливості , потенціал і готовність прийняти ці виклики .Традиційна радянська школа ,яка ,,вірою і правдою,, десятиліттями служила Освіті - помирає . Болісно , трагічно , з жалем , але її епоха - закінчуються . На зміну попередній концепції освітньої школи , приходять нові , адаптовані до глобального Світу , в який ми інтегруємося ! Приходить нова методологія викладання шкільної освіти , нові підходи до оцінки якості знань учнів , нові вимоги до вчителя , як провідника цих знань . Як ми , і хто - батьки , діти , вчителі , і головне - районна влада - готові до цих епохальних змін ?! Риторичне питання , з однозначною відповіддю - готові , лише діти ! Діти , які прийдуть у нову українську школу у 2018 році , і почнуть ,, писати з чистого листа ,, своє майбутнє ! І хто , і як ,буде здатним забезпечити їм ту нову , якісну освіту ?! Якщо ж перенесити майбутнє на наше шкільне сьогодення , то постає у всій свої непривабливості - неготовність нинішньої районної освіти бути менеджером цих кардинальних освітянських змін . Традиційні інертність , консерватизм , пасивність , спротив ,,озирання назад,, і ,,на гору,, катасторофічно відкидають можливість ,,іти в ногу,, з усією країною . Дехто звів освітянські реформи лише до одного - скорочення мережі , закриття навчальних закладів , вивільнення освітянських кадрів . Такий підхід до реформ спотворює саму суть освітніх змін і , безумовно , викликає негативне ставлення до них у суспільстві .Хоча ,,винуваті ,, не реформи , бо життя невпинно ,,летить уперед ,, . а недолуга і некомпетентна місцева влада , яка нездатна їх адекватно втілювати у життя ! Як приклад такої , неадекватної поведінки влади можна назвати і ,,провалену,, територіальну реформу , і зпаплюжений нею Закон України ,, Про декомунізацію,, , і цілий ряд не виконаних , надважливих соціальних , економічних , екологічних проектів . Тому - питання , якою буде , в майбутньому , освіта у Семенівському районі , і що від неї лишиться , стане зрозумілим уже найближчим часом ! Будемо щось робити , щоб зберегти найкраще і найцінніше з наших освітянських надбань , чи почекаємо ,,горішніх плавнів,, ?! | |
|
Всього коментарів: 4 | |
| |